Cerrar

es | val   

Negociació i resolució de conflictes

S’analitzaran els factors per a fer front a una negociació amb èxit i resoldre els conflictes derivats del procés

el jueves, 21 de febrero de 2019 de 17:00 a 20:00

Dónde:

Edificio Innova - Campus UMH Elche.

Techlab

Avda. Universidad s/n, Edif. Innova

Elx/Elche (Alicante)

Contacto:

[email protected] | www.parquecientificoumh.es

Google Calendar

Más información e inscripciones

Mostrar ampliado

La finalidad es generar el mayor valor añadido en este proceso y una mejora continua para ambas partes

La finalidad es generar el mayor valor añadido en este proceso y una mejora continua para ambas partes

Analitzar els factors bàsics per a fer front a una negociació amb èxit i resoldre els conflictes que poden derivar-se del procés. Aquest és l’objectiu de la jornada que ha organitzat el Parc Científic de la UMH al marc del programa Santander Explorer “Joves amb idees”.

Quan? Dijous, 21 de febrer

On? Edifici Innova. Campus d’Elx (veure ubicació)

A quina hora? Entre les 17.00 i les 20.00 hores

Qui és el ponent? José María Gómez Gras, catedràtic de l’Àrea d’Organització d’Empreses de la UMH.

Com m’inscric? Accés gratuït i obert al públic en general, prèvia inscripció en www.parquecientificoumh.es/es/negociacion-y-resolucion-de-conflictos

Quins continguts es tractaran?

  • Etapes que conformen el procés de negociació
  • Claus que poden ajudar a les parts implicades a desenvolupar-les de forma convenient
  • Importància de contextualitzar la negociació
  • Elements fonamentals que s’han de tenir en compte abans, durant i després del tancament de la mateixa. Tot allò amb la finalitat de generar el major valor afegit en aquest procés i una millora continua per ambdues parts.
  • Potencials conflictes i incidències derivades de les negociacions amb l’objectiu de que els emprenedors i assistents aprenguen a gestionar-les de forma eficient. Tot per mitjà d’exemples pràctics i situacions comuns que es donen en l’àmbit empresarial així com en l’emprenedor.

José María Gómez Gras és catedràtic de l’Àrea d’Organització d’Empreses de la UMH. A més, és director d’Innovació i Transferència de la UMH i del Màster en Administració i Direcció d’Empreses  (MBA) de la Universitat. Gómez Gras és expert en la formació d’emprenedors, promotor de les relacions universitat-empresa i autor de més de 100 treballs científics sobre la problemàtica del món empresarial i de la creació i direcció d’empreses. També ha participat com a investigador en més de 50 projectes nacionals i internacionals que aborden aquesta temàtica.

Aquesta jornada s’emmarca en la formació impartida al programa d’emprenedoria del Parc Científic de la UMH Santander Explorer “Joves amb Idees”. Aquestes sessions tenen com a objectiu ajudar als emprenedors a millorar els seus coneixements sobre diferents àmbits com les finances o els aspectes jurídics, entre altres, i contribuir així al desenvolupament i impuls dels seus projectes empresarials.

1.493 visitas

Utilizamos cookies propias y de terceros para ofrecerte toda la funcionalidad y una mejor experiencia, obtener estadísticas de tráfico, analizar el uso de la web y mejorar nuestros servicios.
Tienes disponible aquí nuestra política de cookies.
Puedes aceptar todas nuestras cookies pulsando el botón 'ACEPTAR' o configurar aquí tus preferencias.

Estrictamente necesarias +

Estas cookies son necesarias ya que permiten que el sitio web funcione correctamente, no se pueden desactivar.

Estadísticas +

Son las cookies que utilizamos exclusivamente con fines estadísticos para poder analizar cómo los usuasrios hacen uso de la web. Recopila información anónima tal como el número de visitantes del sitio, o las páginas más populares. Activar estas cookies nos permite seguir mejorando.

Funcionales +

Estas cookies son necesarias para el intercambio y presentación de contenidos de plataformas externas como youtube o de redes sociales como facebook, twitter o linkedin.

Marketing y publicidad +

Estas se utilizan para crear perfiles de usuario y analizar la efectividad de campañas publicitarias o para rastrear al usuario en un sitio web o en varios sitios web con fines de marketing similares..

GUARDAR AJUSTESACEPTO