Cerrar

es | val   

Com emprendre amb èxit a Internet, la meua experiència personal

Tienda de muebles online

Vendre mobles per Internet, és possible?

Publicado por decorativa
jueves, 21 de febrero de 2019 a las 18:16

Està clar que l'arribada i consagració d'Internet a les nostres vides ha multiplicat les possibilitats de negoci per als emprenedors. També és cert que la pràctica totalitat dels sectors està ocupada per una immensa quantitat d'empreses que a priori poden tirar per enrere a l'hora d'emprendre en qualsevol d'ells. No obstant això, voler és poder, sempre, això sí, que la voluntat vaja acompanyada d'una ferma visió de negoci i un treball constant i eficient.

Un exemple d'això podria ser ohcielos.com, una botiga online de mobles i decoració on col·labore com a assessora i que va començar el seu camí fa poc més de cinc anys i ja s'ha consagrat com un dels comerços electrònics referents en el seu sector. Una gesta que semblava poc menys que una utopia quan un (aleshores) petit grup de treball compost per programadors, dissenyadors, especialistes en decoració i periodistes va decidir començar una ambiciosa aventura en un mercat eclipsat no només pel gegant suec ja conegut per tots/es, sinó també per una infinita llista de botigues offline i online que no feia albirar un panorama especialment favorable.

Tot i això, i no sense abans analitzar el sector i les seues contingències, l'equip va començar amb una ferma visió de negoci, la columna principal era el sentit comú. En primer lloc, després de la necessària negociació amb proveïdors de productes, ohcielos.com va apostar, per sobre de tot, per una adequada arquitectura web optimitzada per SEO, acompanyada per una notable i constant generació de continguts. Sobre aquests dos pilars, va fonamentar la captació de visites sota l'estratègia coneguda com a long tail o cua llarga, l'objectiu és el de posicionar-se en termes de recerca que, si bé no compten per si sols amb una gran demanda, sí que poden, sumats, arribar a abastar una gran quantitat de públic. Una estratègia molt convenient per a fer-se un buit de manera gradual en qualsevol sector que, fet i fet, ha resultat tot un encert.

Però òbviament no tot s'acaba en la captació de visites. Després toca rendibilitzar-les. Per a això, cal oferir alguna cosa que, no per sabut, deixava de ser important: preus competitius, terminis de lliurament ràpids (la botiga serveix bona part dels seus productes en 2-3 dies laborables) i el bon servei pre i postvenda. Amb aquestes senzilles, però gens fàcils premisses, el petit grup de treball va anar creixent fins a convertir-se en tot un referent en l'àmbit nacional que molt aviat obrirà les portes al mercat francés. L'aventura continua.

8.057 visitas

Utilizamos cookies propias y de terceros para ofrecerte toda la funcionalidad y una mejor experiencia, obtener estadísticas de tráfico, analizar el uso de la web y mejorar nuestros servicios.
Tienes disponible aquí nuestra política de cookies.
Puedes aceptar todas nuestras cookies pulsando el botón 'ACEPTAR' o configurar aquí tus preferencias.

Estrictamente necesarias +

Estas cookies son necesarias ya que permiten que el sitio web funcione correctamente, no se pueden desactivar.

Estadísticas +

Son las cookies que utilizamos exclusivamente con fines estadísticos para poder analizar cómo los usuasrios hacen uso de la web. Recopila información anónima tal como el número de visitantes del sitio, o las páginas más populares. Activar estas cookies nos permite seguir mejorando.

Funcionales +

Estas cookies son necesarias para el intercambio y presentación de contenidos de plataformas externas como youtube o de redes sociales como facebook, twitter o linkedin.

Marketing y publicidad +

Estas se utilizan para crear perfiles de usuario y analizar la efectividad de campañas publicitarias o para rastrear al usuario en un sitio web o en varios sitios web con fines de marketing similares..

GUARDAR AJUSTESACEPTO