Seminari web “Claus per a la gestió del talent per mitjà de les diferents generacions”
Diversitat generacional com factor de gestió de la diversitat
el miércoles, 26 de septiembre de 2018 de 10:45 a 11:30
Perquè és important tenir en compte l’edat com a variable de diversitat?
Quines són les claus que s’han de valorar per a gestionar les diferents generacions a la teua empresa?
T’invitem al webinar online gratuït que es celebrarà el proper dimecres, 26 de setembre, en horari de 10:45 a 11:30 i que serà impartit per Angeles Alcàzar García, sòcia directora de l’Observatori Generació & Talent i directora d’ARAL, Assessoria jurídica integral i de suport a la gestió de projectes relacionats amb la Igualtat, Conciliació i diversitat i implantació de models de voluntariat Corporatiu. Ha sigut membre de l’Equip Directiu d’Iberdrola –RRHH i Responsable de Gestió de la Qualitat de la formació. A més, va ser responsable de projectes socials del grup Iberdrola per a liderar les matèries relacionades amb les mesures de conciliació de la vida personal i laboral, polítiques d’igualtat d’oportunitats, diversitat i el programa de Voluntariat.
Aquesta webinar serveix com aproximació pràctica de com incloure la variable de la diversitat generacional dins de la gestió de la diversitat i quins són els beneficis i aspectes a tenir en compte de les diferents generacions a les nostres plantilles.
Si no vols perdre’t aquesta masterclass online gratuïta, pots registrar-te ara.
Aquest webinar està dirigit al personal de departaments de recursos humans, gestió del talent, gestors d’equips i qualsevol professional amb interès de conèixer la importància de la diversitat en la gestió del capital humà i la seua aplicació en un entorn laboral.
Projecte Sensibilitza: Sensibilització i mediació de la Gestió de la Diversitat als Entorns Laborals finançat pel Fondo Social Europeu i la Direcció General de les Migracions del Ministeri d’Ocupació i Seguretat Social.
CONTENIDO ADJUNTO